Followers

Thursday, 25 August 2011

Salam Lebaran ;)

Salam,
Hyep readers, pejam celik pejam celik da nak dekat sebulan kite berpuasa
Lagi 3 hari je nak menyambut kedatangan syawal, tak sabanye nak raye.
Raye taun nie macam biase aku raye kat kg dekat bota kiri, perak. 
Maybe raye ke-4 baru ade kat ipoh, nanti jemput la datang rumah taww ;)
Mcmne persiapan raye korang? sume da prepare ?
Aku x prepare ape lagi ngeee yela baru harini nak balek ipoh
sampai ipoh nanti baru ingat nak shopping..hehe 
tengok kuih raye yg da jual sekarang nampak sedap n menarik je
 waA x sabanye nak makan kuih raye, lemang, ketupat, rendang
makin temok la aku lepas raye nanti sume benda nak dimakan...haha
raye taun nie menarik sebab sambut dengan Merdeka sekali
baju raye korang mesti sume warne bendera kan..hehe(xde motif)
Okla readers, dikesempatan ini aku menyusun sepuluh jari mohon
ampun dan maaf sekiranye ada terkasar bahasa, tersilap bicara, 
tersinggung rasa harap teman2 maafkan ea, 
kita sekadar manusia biasa tak terlepas dari salah dan dosa.
SELAMAT MENYAMBUT HARI RAYA AIDILFITRI MAAF ZAHIR DAN BATIN ;)


Andai tangan tak kuasa berjabat
Setidaknya kata masih mampu di ucap
Tulus hati memohon maaf
Atas segala dosa dan khilaf ;)



^__^ ::Terima Kasih Daun Keladi, Komen-komen La Kalau Sudi:: ^__^

2 comments:

Mohd Hilmi said...

SELAMAT HARI RAYA ,MAAF ZAHIR DAN BATIN DEAR.....:)..ILYSM.....

StAr !N uR eYeS said...

selamat ary raye ;)