Followers

Tuesday 13 December 2011

Meet ma BFF at Gerik ^_^




Assalammualaikum ^_^

Hyep readers, harini aku hepy sgtt coz dapat jumpe ma yayunk.
Seyes RINDU sgt kat awk Hazwani Bt Zulkarnaen.
Die nie membe rapat mase kat teknik dulu, lepas habis sekolah
memang susa la nak jumpe die, yela die dok gerik aku dok ipoh
bile masenye nak jumpe slalu huhu.





Actually, memang tak rancang pon nak jumpe die,
cmne entah aku boley termimpi yg aku jumpe die,
huhu rindu sgt kot.
Kebetulan ayah pulak cuti, aku pown ajak la
parents aku gi gerik nak jumpe ma yayunk nie.
Mule2 ingat nak gitaw die yg aku nak dtg, dapat taw lak
die ad EXAM, 2 paper lak tu*STPM. Terus tak jadi gitaw huhu cian lak kat die,
paper die habes kul 4 ptg, petang cket la aku singgah umah die.

So, aku n family pown jalan2 la dulu singgah gerik jap then
pengkalan hulu last sekali singgah pulak betong.
Asalnye memang tak lepas la nak masuk betong yela
1 family takde pasport nk masuk then salinan geran kereta lak
tak bawak haha memang terbaek la.
Ayah aku pown mengayat la encik imigresen tuh,
Akhirnye lepas jugak *thax encik imigresen :)




ngeeee ;)



sawadikap ^_^


Sampai betong aku n family try survey barang2 yg murah di setiap kedai,
tapi tengok harga lebey kurang je pon malah ade yg mahal lagi huhu.
Alang2 da sampai shopping jugak la barang yg agk2 berkenan hehe.
Lepas habis shopping, singgah makan jap kat restoran muslim
*ape nta name restoran 2 :P

nyumm2 :)



Lolipop nie besar kn? tHeeee :) LIKE



^_^


Agak2 da pukul 5 kteorang pown gerak la gi rumah wanie kat kg.kerunai.
Tu pown sempat lagi parents aku ajak singgah rumah jiran lame
mase kecik2 dulu huhu. Mase tu aku da mesej wanie aku
ondway nak gi rumah die haha memang terkejut la die,
yela datang tak gitaw. Sampai rumah die pown da lambat,
singgah pown tak lame la. Memang tak puas jumpe tadi
tapi terubat jugak rindu sy dekat awk sygs :)



thax sygs family awk baek cgt :)



:: iloveyousomuchsygs ::





:: alwaysmishyou HAZWANI ZULKARNAEN ::





P/S : Awk walaupun kte jauh, sy tak pernah lupekan awk ;)






^__^ ::Terima Kasih Daun Keladi, Komen-komen La Kalau Sudi:: ^__^

No comments: