Followers

Thursday, 1 December 2011

Penangan Ombak Rindu ^_^


Assalammualaikum..^_^
hyep2 readers,
Korang da tengok belum filem Ombak Rindu?
Aku baru je tengok tadi, pergh! ramai gilew orang mase nak
beli tiket wayang tadi. Setengah jam jugak la aku beratur baru dapat beli,
nasib tak sold out, kalau tak penat je beratur. Patut la ramai sekarang
kan musim cuti sekolah memang ramai la budak2 sekolah tengok wayang tadi.



Filem nie diadaptasikan dari novel Ombak Rindu karya Fauziah Ashari
penulis novel terkenal 2. Sape yang suke bace novel nie taw la tHeeeee.
Jalan cerita die agak sedey la memang tangkap leleh la kalu tengok hehehe.
Ramai gak orang perempuan yang nangis tadi, yang lelaki tataw la pulak.
Kalau yang jiwang2 nanges la yang brutal 2 memang susa la nak nanges huhu.

Pelakon die hebat2 la sume menghayati watak dengan baek hehe.
Dalam cerite nie watak yang Aaron Aziz lakonkan
memang berbeza la dari yang len.
Apepon tak rugi la tengok cerite nie, memang besh tapi yang
tak minat filem2 sedey nie aku sarankan tak payah tengok la
nanti korang bosan lak kan, tak pasal2
dok tido je dalam pawagam 2 ngeeeeeeeee :P.




HaA nie la Hero n Heroin die, Aaron Aziz jejaka pilihan malaya auwww2 ^_^
pemandangan dalam filem nie sume cantek2 taw. tHeeeeee:p



All purple :) motif?? tHeee :P


P/S : Cinta tak kejam, cuma manusia yang tak pernah nak menghargai cinta ngeee :)

^__^ ::Terima Kasih Daun Keladi, Komen-komen La Kalau Sudi:: ^__^

No comments: