Followers

Sunday 1 January 2012

Welcome 2012 ;)




Assalammualaikum ^__^

Hyep2 readers tersayang ;)
cepat je kan mase berlalu? hari nie da masuk tahun baru lah sygs ;)
kite terpakse tinggalkan semua kenangan pahit mahupun manis
yang kite lalui pada tahun 2011 :)

Ok dikesempatan ini aku nak memohon maaf
andai pernah terkasar bahase n sakitkan hati semua
pihak yang aku kenali mahupun tak ;)
maafkan ea andai pernah berjanji tapi
x tunaikan janji tu, saye mintak maap keyh :)
sekarang kite 0-0 taww tHeeeeee ^__^

Selamat Tahun Baru semua ;)
Ok sekarang cerite lame kite lupekan keyh,
aku nak bukak buku baru n tutup buku lame, tHeeeeee :D
korang semua mesti da pasang azam masing2 kan?
aku tataw la macam2 azam yg aku pasang hEeee :p
Apepon, semoge azam korang semua tercapai taww ^__^

Aku harap tahun nie aku dapat menjadi yang
lebih baik dari tahun2 sebelum nie,
InsyaAllah ;)


2012 ^__^










^__^ ::Terima Kasih Daun Keladi, Komen-komen La Kalau Sudi:: ^__^

No comments: