Followers

Tuesday 7 February 2012

Teringat Kembali ^__^




Assalammualaikum ^__^

Haihaihai readers ! Salam Maulidur Rasul
buat muslimim dan muslimat sekalian ;)

Kebosanan yg melanda membuatkan aku
rajin mengkobek2 laptop nih, dalam dok explore
folder2 lama aku terjumpe pulak pic2
zaman sekolah dulu hewhew ^__^

Oh memori ! banyak jugak pic2 yg aku jumpe tadi
rindu tak terkata ceq habaq hang! hihihi ;p
bile teringat balek mase sekolah dulu memang
dok gelak sorang-sorang lahh :D

Zaman sekolah memang seronok kan?
teringat dulu dok men2 je dalam kelas ,
mase dalam kelas ramai yg mengantok,
bile cikgu mengajar mule la tangan tuh dok
mengukur meja HAHAHA

Mase awal form 4 dapat masuk sekolah teknik
memang rase tak seronok je dok asrama yela dgn
peraturan segala bagai kan, hihihi
asal cuti mesti nak balek rumah,
tapi bile dah form 5 jadi senior lah konon
barulah rase nikmat n seronok haha

Seyes lepas habes SPM memang berat je nak
tgglkan sekolah, cikgu2,asrama,sahabat2,
adeyh! meleleh je airmate nih ngeee ;)
sedeyh kot, kengkawan kat sane sume
dok laen tempat, laen daerah n laen negeri
memang susah la nak jumpe huhu ;(
tp nak wat macam mane kan kene terime je lah hihihi ;)
REDHA JE LAH hewhew ^__^

Rase macam baru semalam je aku habis SPM tHeee :D
Oke aku kene sedar umur dah nak masuk 20 taun huh!
Alamak! dah tue ke aku nie? no no no masih mude lagi keyh HAHA :P

Oke aku nak bawak korang mengimbau
kembali zaman hingusan aku dulu kihkihkih ;P


Kami selalu bersama, sampai ade yg ckp kmi kembar hewhew ^__^
(kembar tak seiras hihihi)


memori ;) pic nie snap sebelum nak gi majlis hari jadi
sume bermake up segala bagai HAHA
yg jd mangsa dak kelas SENI KECANTIKAN dorang la yg
tolong make up neh hewhew ^__^


tgh mencube gaye yg sesuai untuk snap pic HAHA
kami memang gilew bergambar hoho
yg bertudung hitam tuh org pnggl die Kajol
perangai die glew2 cket haha dalam kelas die la
antare yg suke wt bising, die jugak penyeri kelas ;)


Oke nie antara jejaka TERHANGIT dalam kelas aku HAHAHA :P


mereka ahli kadet bomba ;)
rindu nak kawad lagi, rindu rindu rindu
pic nie mase jamuan ahli kadet bomba ;)


syg n rindu awk awk awk semua ;)
pic nie sebelum gi jamuan hari raya sekolah
dorang pakai baju kurung cantek2 tapi kitaorang
kene pakai baju serve tuh huhu
apepon jamuan hari raya 2 memang best la sebab
ade artis yg dtg, pengetua memang sporting ;)


sahabat yg sentiasa dirindui ;)
walaupun kami laen2 kelas, kami tetap rapat ;)


geng 26G, pic nie waktu form 4


kenangan ;)

dak kelas yg sy rindu ^__^
mish them so much ;)


mereka memang suka bergambar ;)
suke pemandangan sekolah yg cantekk ^__^


Upssssss cukup2 lah ea, da terpanjang pulak entry neh haha
sebenarnya memang byk lagi pic2 lame tpi takkan
la nak tunjuk semua hihihi ^__^



nota comel
: i mish them so much ;)
: semoga mereka sihat2 belaka dan berjaya dalam hidup ;)
: kahwin nanti jangan lupa jemput taww hihihi :p





^__^ ::Terima Kasih Daun Keladi, Komen-komen La Kalau Sudi:: ^__^

No comments: