Followers

Sunday, 20 May 2012

Habis Praktikal :))




Assalammualaikum ^____^


Hyep Readers Tersayang ;)

"Tahniah anda telah berjaya menamatkan Latihan Industri

dengan Cemerlang, Gemilang dan Terbilang" hewhew ^__^

sengal betul kan? haha teringat lak ayat nie yg membe aku

wish lepas update status habis praktikal kat FB HAHA :P


Alhamdullilah segalanya berjalan dengan sempurna

dan aku berjaya menamatkan Latihan Industri di

Jabatan Kesihatan Negeri Perak pada 18 Mei lalu

hewhew ^___^ *gaye ckp mcm da graduate bagai kan?

HAHA padahal ade lagi 2 sem nak kene tempuh huh!


Oke, Selama 5 bulan aku praktikal kat sana

banyak jugak ilmu yang aku dapat daripada

tataw ape ape sampai lah da taw selok belok

Jabatan tuh macam mane. Terima Kasih banyak banyak

pada semua Pegawai dan Staf yang banyak bagi dorongan

dan motivasi sepanjang aku berada kat sana :))


Terima Kasih jugak kerana banyak mengajar

tentang cara bekerja sebagai seorang Setiausaha :)

Terima Kasih terutamanya pada Unit Sumber Manusia,

Unit Pentadbiran, Unit Kewangan, PA Pengarah dan Unit Latihan :)

Walaupun berlainan unit dan berlainan staf

aku seronok sgt sebab dapat kenal dengan meraka :)

Jasa mereka akan aku ingat sampai bile bile :D


nie antare staf staf kewangan yg sempoi dengan bos

yg brutal! like it!



unit pentadbiran yg caring n prihatin

dok kat unit nie aku asyik makan jek hehe :p


wif cc yg dipanggil mama :)


seronok bersame mereka di unit Latihan :)


akan merindui mereka :)


wif kak melur yg hot hewhew ^__^

*teman bergaduh :p


hehe macam rela je, kene jage parking haha


jejaka jejaka yg nakal haha *time nie muke sengal

malu malu kucing jek! :p


takde ape nak bagi hanye cenderahati nie je dpt

bagi sebagai tande ingatan :)

*100 cawan kecil smile untuk mereka :)


hari hari terakhir, thax abg hasri belanje McD :)


thax unit pentadbiran coz belanje McD

n belikan kek secret recipe nie :)


Terima Kasih warga JKNP!

Ade mase kite bertemu lagi :)


^__^ ::Terima Kasih Daun Keladi, Komen-komen La Kalau Sudi:: ^__^

2 comments:

Outbound di malang said...

Nice blog :)
salam kenal sobat :)
Buatlah hari esok lebih baik dari sekarang !
di tunggu kunjungan balik.nya!terimakasih ...

latifah hasim said...

cantik blog :)
follow aku balik k ,tq.
http://latifahhasim.blogspot.com/