Followers

Saturday 16 July 2011

" Kembali Semula"

Hyep readers,  lama x update blog, tajuk entry mcm xde kene mengena je haha xtaw nak letak tajuk pe.  Hampir seminggu jugak  aku dok kat poly yang terchenta nie ngeee.Hari pendaftaran hari2 aku daftar pengajian dlu then baru turun daftar kamsis . Sebelum 2 zaty da bagitahu yg aku dpt 1 blik dengan dia  malangnya dapat tingkat 4. Haish memang penat la trun naek tgge mengangkut brg yg byk. Tak dapat nak dok sekali  bertiga mcm dlu coz pihak kamsis da tetapkan blik tapi nasib baek blik wanie dekat je dengan bilik aku. Walau bilik laen2 apa yg kami buat tetap sekali n tetap sama macam dlu jugak jadi riuh je aras 2 hEe3. Minggu yang pertama ni  x belajar sgt, kebanyakkan lec  terangkan tentang subjek2 untuk sem nie je. Agak susa jugak tapi harap boley bawak la. So minggu nie byk relax sikit, tapi lepas nie mesti mule dengan banyak  assgment2 . Hujung2 minggu nie agak mebosankan kebanyakan student ramai yg balek rumah termasuk la roomate aku huhu bertambah bosan la, nasib wanie x balik dok lepak dengan dia je la. Makanan kat kafe pulak  makin naek harganye, haish mcm dok kat KL pulak padahal dok PERLIS je pon.  Kalau boley semua benda kat sini nak naek termasuk la tambang teksi, mentang2 la student kat sini selalu naek teksi je kalau nak kua or balik dowg pulak ambk kesempatan naekn harga, haish macam ape je. Memang membosankan,  tak besh tak besh dok sini! Rase nak balek je haha (ALASAN :P)  Harap hari esok lebih baik daripada semalam ngeeeee :P 




THE END ;)
^__^ ::Terima Kasih Daun Keladi, Komen-komen La Kalau Sudi:: ^__^

No comments: