Followers

Monday, 4 July 2011

Oh TiDak!!!

Oh tidak! Tinggal 5 hari je cuti sebelum balik poli. Cepat je masa berlalu, cuti 2 bulan pon da nak habis. Malasnya nak balik poli, kalau lah poli nie dekat dengan rumah kan bagus haha. Perjalanan dari Ipoh ke Perlis memakan masa 6 jam jugak, so nak balik rumah tiap2 minggu mmg x mungkin la. Bermula la episod sedih tgk kawan2 yg len balek rumah tiap2 minggu. Untungla rumah sapa yang dekat dengan POLITEKNIK TUANKU SYED SIRAJUDDIN PERLIS tu. Modul untuk sem 3 ni xtahu lagi, tapi aku rase mesti makin susah. Kena struggle la nanti dengan assigment yang berlambak2. Harap boleh bawak la subjek2 untuk sem 3 ni. Alhamdulillah, sem nie dapat jugak kamsis takde la pening pale nak cari rumah sewa. Tapi dalam suke2 tu ada pulak cerite yang buat aku makin malas nak balek poli. Pihak pengurusan kamsis da tetapkan bilik untuk setiap pelajar yang dapat kamsis. Ini bermakna roomate bilik pon suda ditetapkan. Arghhh xsuke2, aku nak duduk dengan roomate lame. Macammana la dorang boleh tetapkan sistem mcm 2, mmg x patut. Aku da biasa dengan roomate lama yang satu kepale dengan aku. Macammane nak sesuaikan diri dgn org baru yang belum tentu boley masuk dengan kita? macam mule2 nak masuk study pulak, haish mmg xbesh la mcmnie. Aku harap la benda nie jadi khabar angin je hehe.

11 haribulan nie kelas pon bermula dan tiap2 pagi selepas subuh kene ciap2 pergi kelas, da xde la nak tido selepas subuh dah hehe. Dan tiap2 kali nak pergi kelas aku mesti kene turun naik tangge yang agak banyak, lawak je aku tengok sume student yang nak pergi kelas msti penat je bila sampai kelas tercungap2 mana taknye ciap cantek2 pastu kene naik tangge tinggi2 berpeluh2 la macam merentas desa pulak haha. Penat kot naik turun tangge mmg banyak tangge kat poli 2, sapa yang gemuk boleh jadi kurus lah haha ye2 je. Pic yang kat atas 2 pemandangan poli dari kamsis. Tinggi kn nak nek? belum lagi naik tgge untuk cari kelas haha.

Aku kadang rasa kagum dengan keindahan poli nie, tapi yang x beshnye kat sane line internet mmg susa nak dapat. haish agak geram bila nak cari bahan assigment, mmg susa la nak dpt. HAHA assigment la sgt kadang 2 ambik kesempatan nak on9 je hehe.

Alamak pasnie x boley la nak on9 selalu, tgk tb, tgk bola, mkn mskn mak. Huhu sedih la pulak, bulan puasa da nak dekat puasa kat poli la jawabnye, untungla abg aku sebulan puasa kat rumah je, cuti sem dy pnjang sgt jeles haha. Redha je la,mak aku cakap study nie cepat je mase berlalu. Ye ke cepat? haha Um apepon ahad nie da nak kene daftar blek da. Kepade sahabat2 ku, selamat meneruskan study semula ;) dan kepade izzati n wanie tersayang harap kite dpt 1 bilik mcm sem lepas. x saba nak jumpe mesti makin temok2 kn? haha :p Kat bawah nie aku tunjukkan susana poli yang aku rindui haha :p






THE END ;)

^__^ ::Terima Kasih Daun Keladi, Komen-komen La Kalau Sudi:: ^__^

2 comments:

shinbee flower of love said...

hahaa..xb0le bla gmbar p0li tu..mai mna?amek snyap2 ehh??heee
i da gm0k,gndut sume ck0p..if jmpa xknl xpe..i g tg0r u all..haha

StAr !N uR eYeS said...

HAHA adela..:P
u da temok? x saba nak nenok u,
haha i pown da temok lorh..ishk2 :P