Followers

Monday 23 January 2012

^___^



Assalammualaikum si kacak n si comel ^__^

Selamat Tahun Baru Cina aku ucapkan kepada
warga cina dan yang beragama buddha :)
pada yang tak menyambut tahun baru cina nie mesti
korang rase seronok kan?

yela, sebabnya korang dapat cuti lame sikit kan? tHeee
untung bagi student yang merantau jauh kat tempat orang
n dak2 sekolah yang duk asrama sebabnye dapat
cuti lame sikit hehe lame tak lame la ade yang cuti 4 hari
ade jugak yg cuti seminggu, boleh lah nak balek bercuti
di kampung halaman :)

Macam aku nie pulak dapat cuti bekerja (praktikal)
of cos lah terlampau hepy walaupun cuti hanya 4 hari je hewhew :p
tapi cuti-cuti nie pun bukan aku berjalan merata
banyak duk rumah menghabiskan beras jep HAHA

Actually aku rindu sgt kat sahabat2 aku,
rindu zaman sekolah, rindu mase kat poli
RINDU SGT2
mase tuh bile bersame dorang dah macam
adek beradek jep, yela life kat asrama segala2nye
sahabat sahabat n sahabat :)

Sahabat,
thax coz selalu ade dalam susah mahupun senang,
thax coz bagi semangat bile rase down,
thax coz bagi nasihat bila ade buat salah,
thax atas segala-galanye sahabat :)









^__^ ::Terima Kasih Daun Keladi, Komen-komen La Kalau Sudi:: ^__^

No comments: